Frisk!!

Nu har Thera äntligen börjat äta igen! Igår fick hon i sig lite mer än en halv pasta/Broccoli puré och jag blev sååå glad! :D Vi blev lite rädda att hon skulle bli rädd för att äta eftersom det måste ha gjort så ont med blåsor i halsen.
 
Idag kommer Jocke att jobba halvdag och jag ska ta prov på SÖS. Jag kan inte helt tydligt förklara vad jag ska ta för prov för jag fattar inte själv... :D Men det är så att mitt blod är RhD negativ och Theras är positivt. När jag fick reda på att jag var gravid frågade de om jag ville gå med i en studie för Karolinska och det gick jag med på. För att fatta mig kort så handlar det om att om man har negativt blod som jag och barnet blir positivt så kan blodet stötas bort på något sätt... :/
Jag har för övrigt världens ovanligaste blodgrupp! :D AB -. I hela världen är det 0,75% som har min blodgrupp och i Sverige 1%.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0