Vilse i pannkaka

Nu var det ett tag sedan det skrevs här igen...
 
Det beror ganska mycket på att allt inte gick tillbaka till det normala efter att Thera blev sjuk. allt blev upp och ner då... sömnen och maten och alla andra rutiner blev pannkaka. Men nu verkar det som att allt håller på att lösa sig.. tror också att mycket beror på att det är nån utvecklingsfas som spökar. 
 
Det är så frustrerande när allt gick så bra innan. Det var inte så svårt att få henne att somna själv, och nu kan man hålla på i timmar och det slutar med att båda gråter.. typ!
Hon var verkligen ett matvrak innan, och nu kniper hon ihop munnen ibland samt slår med händerna och morrar så att maten flyger i hela köket..
Hon har också börjat med  "ostbågen", vilket betyder att när hon inte får som hon vill så slänger hon sig bakåt och viker hela ryggen som en ostbåge och låter väldigt arg samtidigt... Hallå!!!! Trodde att detta brukar börja vid 2 år eller så... inte vid 8 månader! Vart ska detta sluta!? :D
 
Jag lyckades iaf få henne att somna själv nu på förmiddagssovningen.. det var några veckor sedan det hände nu. Annars har jag ammat henne till sömns eller gått med vagnen. 
 
På tal om amning så vill jag sluta med det nu. Jag känner mig ganska nöjd, men det det ger ändå lite ångest. Hoppas hoppas att Thera också är med på noterna. 
Fick också samtal från min chef som kunde erbjuda mig jobb efter årsskiftet.. och jag blev med lite fundering JÄTTE taggad på det! Känns jätte skoj! :) Såå då går det ju inte att amma om jag ska jobba. Mer om det sen när allt är klart. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0