Våran helg

Igår städade jag hela förmiddagen och på eftermiddagen hade vi barnvakt så att jag och mannen fick lite ensamtid.
Vi hade egentligen ingen plan på vad vi skulle hitta på.. förutom att jag ville köpa doftljus och en älva. (Skit töntigt jag vet! Men jag samlar på älvor. :-D) Men den butiken i gamlastan där de brukar ha massa älvor var helt urplockad. :-( Verkar som de satsar mer på änglar nu till vintern kanske? Så det blev bara ett ljus med kaneldoft. Mmm älskar kanel! Speciellt nu till höst/vinter.
Sen gick vi och käkade på Bronco's Bar. Fast det var inte alls som det brukar... verkar som det dragit in på portionsstorleken och det kändes mer som att det blivit som den lokala pubben i byn.
Men annars var det en jättebra dag! Skönt att hitta på lite vuxensaker ibland. :)







Thera började för övrigt asgarva när hon såg fotot på sin pappa. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0