Monday monday

Gomorron!
 
Jag är på strålande humör idag. :) Känns som att det var länge sedan jag kände mig så här lycklig. Jag välkomnar känslan! :)
 
Igår åkte mamma hem igen och Jocke kom hem från sin roadtrip till Göteborg.
Vi hade också besök av Theras farfar som kom med wienerbröd. Nu var det så att jag också hade köpt fika.. så wienerbröden fick agera frukost istället.. ooops! Så det kan gå! ;D Får se till att äta lite nyttigare resten av dagen. 
 
Idag tänkte jag ta med Thera en sväng till Öppna förskolan. Jag försöker gå dit två gånger i veckan så att Thera får leka med andra barn. Förrförra gången vi var där träffade vi en liten kille som är tre dagar äldre än Thera. Lite skoj!
Men om jag ska gå dit så önskar jag att det inte regnar... Please!!! Det uppskattas inte så mycket att av Thera att bli inpackat i något som liknar en sopsäck... det kan man ju förstå. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0