Nov. 02, 2012

Har inte så stor lust att blogga just nu.. och skulle jag försöka ändå så skulle det bara vara trist och deppigt.
Jag håller på att sluta amma. Mest beror det på att jag inte ammar under dagen längre och dels gör att Thera börjar sova ganska bra på nätterna utan och sist men inte minst för att det verkar vara slut på mjölk(!?)... verkar gå väldigt bra sluta för dem. Fast jag tror att min mjölkproduktion aldrig har varit så som den ska, vi har ju gett henne ersättning också.
Iaf så känns det psykiskt jobbigt att sluta.. tror det känns så för båda. Det är ju en närhet som är svår att ersätta på annat sätt. Men det blir nog bra i slutändan..?
Nu vet ni varför jag är lite off.. återkommer med glatt humör sen! :)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Så har jag alltid känt när jag slutat amma mina barn, först blir man deppig och ångrar sig men efter ett tag övergår det till att man blir lättad över att bli friare på något sätt! Det kommer bli bra, jag lovar! Kram♥
(Läste det här inlägget efter jag skrev svar till dej på min blogg, lite lustigt att jag skrev som jag gjorde innan jag läst detta)

2012-11-02 @ 10:21:08
URL: http://avell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0