Någon dag i veckan

När jag skulle skriva rubriken kom jag inte på vilken dag det är idag.. och sen kom jag på att det inte spelar så stor roll! Ganska skönt faktiskt. :)

Det händer inte så mycket här. Jag har ätit middag hos syster tillsammans med pappa och bror. Idag åker bror vidare till Singapore och kommer inte hem förren om 6 månader.
Thera leker hela dagarna med mammas dagbarn. Hon tyckte det var lite läskigt i början.. barnen är ju större och mer högljudda än vad hon är van vid och så är hon dunderförkyld.. :( men det börjar bli bättre.

Nu sitter älskling på planet till mellanöstern.. känns sådär faktiskt. Men det känns som att jag behövde lite ensamtid. Finns mycke hjärnspöken att döda förtillfället. Jag känner att förändringar är påväg.. till det bättre! :)



En av mammas missar tyckte att datorn var ett bra ställe att sova på. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0