Dalarna

Är inne på min andra dag här i dalarna.. Saknar min man otroligt mycket redan.

Jag hade jätte kul på min utekväll förresten. Fast det vart galet sent och jag är osäker på om det inte är så att jag fortfarande är liite bakis.. :)

Det dröjer nästan en vecka innan jag åker hem igen. Även fast det känns lugnt och skönt här så gillar jag inte när det blir fööör lugnt och hemma är ju alltid hemma. Tankarna svävar iväg här och man tvingas tänka på saker man kanske inte vill eller orkar.. sånt som har med livet att göra.
Usch.. känner mig väldigt sentimental just nu. Det beror mest på att jag fått stryka ett sträck över en vän som jag inte haft sån bra kontakt med på några år men som ändå har betytt väldigt mycket för mig. Känns lite som att någon försvann och att jag nu fått reda på att personen verkligen dött och jag behöver sörja ett tag.
Jag vill försöka börja leva i nuet och se det som finns här nu och lägga det gamla bakom.. men det är svårt... Jag får träna på det.


Saknar... <3

Kommentarer
Postat av: Viktoria

♥Kram♥

2012-11-14 @ 10:59:41
URL: http://avell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0