Föräldragruppen blev öppna förskolan istället

Skulle på föräldragrupp idag och prata om rutiner mat/sömn, men när jag kom dit visade det sig att jag och en till tjej inte hade fått mail om att vi skulle till öppna förskolan istället. Jaha! Var bara att börja traska dit istället.

På vägen dit fick jag chansen att prata lite mer med den andra mamman så det var trevligt! Ska tillägga att jag fullkomligt hatar att prata med folk i grupp när man inte känner varandra så bra. Därför var det extra kul.

När vi kom fram var det jätte mycket folk och en massa barn där. Min dotter älskar att ha många omkring sig och speciellt barn, så hon satt och bara stirrade på alla barnen och gav dem ett leende lite då och då. Det blir nog fler vändor dit i framtiden!

Nu sitter jag och väntar på att mannen ska komma hem. Vi har köpt en sak som vi ska montera på väggen. Blir det klart ikväll så får ni se bild imorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0