Bloggdesign och vad bloggen ska handla om

Det här med bloggdesign var inte det lättaste! Jag hoppas att jag får till det snart så att jag kan sätta igång med bloggandet på riktigt. Som ni ser nu är den "Under construction", det är därför den ser konstig ut på sina ställen.

Allt är helt nytt för mig eftersom jag aldrig bloggat förut. Jag har tänkt mycket på vem som kommer att läsa den och vad den ska handla om.

Det första min man sa när jag sa att jag skulle starta en va "Vem ska läsa den då!? Då kan du ju lika gärna skriva dagbok". Det kanska kan låta hårt för er, men nu är det så att min man inte alltid tänker sig för vad han säger... Han har även sagt "Vilken tur att Du inte ska följa med på konserten eftersom mitt ex ska med. För det hade ju blivit konstigt!" Hahaha! Det går inte att bli arg på honom när han säger det första som kommer upp i huvudet utan att tänka sig för.

I alla fall.. tillbaka till vem som ska läsa och vad det ska handla om.
Vem som läser spelar faktiskt inte så stor roll för mig. Men i första hand så är den till för de som känner mig och min familj som inte bor i samma stad som mig. Jag har absolut INTE tänkt att tjäna pengar på den.
Den kommer att handla om mitt liv och sånt som jag gillar. Allt från hur mitt liv är som mamma till vilka tv-spel som jag gillar. Alltså.. allt möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0