Barnvagnsprommis

Idag blev det asfaltsrundan eftersom det såg ut att kunna börja regna och då är det inte så kul att vara mitt i skogen. Oftast går promenaderna i Nackareservatet, det är så mycket skönare att gå i skogen.

Vi hade verkligen tur för det började regna nästan direkt efter att vi kommit hem och vi hade sol på hela prommisen! :)
Gick förbi Sandsborgs kyrkogård (tror jag att den heter). Har alltid tyckt att kyrkogårdar är såå vackra på något sätt. Jag har tänkt att ta med min systemkamera till Skogskyrkogården någon dag och fota lite, nu när man är mammaledig och har tid med sånt.

     

Jag gick också förbi ICA och hämtade ett paket som jag beställt från Jollyroom. Bl.a denna fina dregglisen. :) 
Söööt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0