Fredag! :)

Det gick ju hur bra som helst igår! Undrar hur många gånger som man varit orolig över saker helt i onödan... Det var jätte kul att se alla igen och resan gick hur bra som helst.

Idag har vi inget speciellt på agendan, så det blir kanske en prommis i skogen om vädret tillåter.

Ikväll kommer min mamma på besök och ska stanna hela helgen! Eftersom hon bor i dalarna ses vi bara en gång i månaden.
Vi ska åka och shoppa imorgon. :) Kanske blir ett par nya skor...? Vem vet.. :D Mannen kommer att bli galen iaf!
Varför hatar män att gå i affärer??

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Du kan få låna min man, han tycker det är helt okej att gå i affären medans jag tycker det är ganska jobbigt :) dottern brukar föredra pappa när hon ska shoppa för hon tycker min stressade -in-i-affären,-grabba-tag-i-första-bästa-betala-ut-teknink är skitjobbig! Hahaha Kramizar V

2012-06-08 @ 09:25:44
URL: http://avell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0