Tröööööök!

Den här helgen blev ju inte alls som jag hade tänkt!
Jocke är ju som sagt borta och jag skulle bort till vänner igår. Men det blev inte så.. :( Thera hade jätte ont i magen igår.. inget hjälpte! Stackars barn som har kolik säger jag! Hennes magont gick iaf över till kvällen.
Jag fick trots allt besök av Theras farmor och faster. Passade på att ta ett bad när de var här.
Nu sitter jag i soffan med en sovande Thera i famnen. Fyyyy vilket väder!!! Man blir inte direkt gladare.. skulle vilja gå och handla, men bara tanken på regnkläder och barnvagn och... näää! :( Kan någon trolla hit godis??
Nu vill jag att det ska bli kväll så att man får gå och lägga sig. Förhoppningsvis blir det en bättre dag imorgon.. Jocke är iaf hemma och ledig från jobbet.
(Va f-n! Nu säger de på tv att det ska åska också!... fattades ju bara det.)



Medan jag ändå är less på alli... :D varför går det inte att göra mellanrum mellan meningar?! Funkar inte för mig sedan de gjorde om blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0