Testing testing

Testar att blogga från mobilen.. Har inte riktigt fått det att funka tidigare. Det är skitbra om det funkar för oftast när jag skriver så gör jag det med skärmtangentbordet på datorn. Detta gör jag eftersom jag oftast har tid att blogga medans jag ammar vilket gör att jag inte kan skriva på laptoppen utan måste klicka med musen på varje bokstav... Det tar aslång tid!!! :D Men det här verkar ju funka hyfsat.. Förutom att enter inte verkar fungera??? Jag ligger iaf i sängen med Thera och ska försöka sova snart. Hon vaknade kl.5 imorse och tjattrade så högt att jag var tvungen att gå upp.. Sötisen! :D Hon somnade förresten själv idag igen. Går ju jättebra! Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0