SKOR!!!

Jag fullkomligt älskar skor! Men jag vet inte riktigt när jag ska få tid att använda alla... särskilt de med skyhöga klackar. Jag är rädd att jag ska ramla när jag bär på Thera. :D

De senaste skorna som jag fick är de här snygga skorna från Iron Fist, köpta på Brandos.se. Fick dem av mannen när jag fyllde 30 år.


Är de inte läckra!!??


På min önskelista #1 finns också dessa från Iron Fist. Snacka om att jag kommer att bli ensam om att ha zombiegummistövlar!! :D Måste bara ha!






På önskelista #2 finns dessa skor från have2have. Såå snygga!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina! Jag gillar också skor men kan inte gå i dom, ser ut som en transa när jag stapplar runt i klackar:)Kram Viktoria

2012-06-04 @ 11:29:20
Postat av: Veronica

Haha! Det var ett tag sedan jag gick i klackar, så jag kommer nog också se ut som det. :D Får träna att gå med dom inne först. Kram

2012-06-04 @ 19:28:20
URL: http://whorocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0