Min dag så här långt

Testade att smörja in brun utan sol, eller BUS som det kallas. Jag gjorde det för några veckor sedan och det blev väl så där... vart lite fläckig här och där. Tänkte iaf ge det en andra chans idag. Sagt och gjort... känns lite skumt att bli brunare och brunare ju längre dagen går! :D Så det verkar funka! Inga fläckar ännu..

Annars händer det inte så mycket (som vanligt). 
Jocke ringde och ville äta lunch vid Globen och det lät som en jättebra idé tyckte jag. Thera låg bredvid mig i sängen och sov så jag steg upp, tänkte att hon med största sannorlighet skulle vakna när hon märkte att jag smet... men bara för det så sov hon vidare som värsta Törnrosa!!! Annars brukar hon vakna när man tänker tanken att börja röra på sig. :D Ville inte väcka henne när hon sov så gott.. så det blev ingen lunch.

Nu sitter jag här och funderar vad vi ska hitta på.. vill iaf ut en sväng, annars blir man deppig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0