Helgens shopping

Jag älskar att handla kläder och har gjort det i hela mitt liv!

Detta shoppade jag i helgen.
(Jag vill inte visa hur det ser ut på... behöver gå ner några gravidkilon först.. :D)



Väska från Scorett (som jag blev kär i! Ja, jag kan bli det i kläder... :D)
Nitarmband från Bik Bok (vet inte när jag ska kunna ha detta utan att pierca Thera.) 
Jeans från Bik Bok
(billiga sköna jeans som jag också har i svart.)
Sjal från Gina Tricot (det är en MC, amerikanskaflaggan och en örn på.)
Tröja från Fashiongate (såå snygg, men egentligen alldeles för dyr för den dåliga kvalitén..)
+
En svart T-shirt från Gina Tricot som jag missade att fota... :) det är iaf ett kors och en döskalle på i rosa!

Inga skor!!! Det får bli nästa gång. ;)


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Snygga grejer, du kan få bli min personal shopper anytime! ;)



Kram V

2012-06-12 @ 17:19:31
URL: http://avell.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hehe! ;D Du och jag får gå och shoppa någon dag så får männen passa barnen.

Kraam

2012-06-13 @ 07:54:40
URL: http://whorocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0