Hektisk söndag

Jag tror aldrig att det har hänt så här mycket saker på en helg på flera månader! Brukar inte bli så när man har bebis...

idag tog jag och Thera tunnelbanan hem till en gammal gymnasievän i sumpan. Där bjöds det på jätte god lunch bestående av kycklingsallad med en massa gott i. Vi snackade en massa om vad som hänt i våra liv sen sist. Vi ses alldeles för sällan tycker jag... men men, antar att det blir så när man blir vuxen. :)

Efter det kom mannen och hämtade mig för avfärd till farmor (Theras), där vi fick fika. Sen efter det åkte vi till farfar (Theras), för att äta middag.

När Thera har träffat så mycket folk på en dag blir hon oftast ledsen när andra än mamma ska bära på henne och jag klarar inte av att höra henne förtvivlad,, det gör ont enda in i själen! :(

Kanske inte låter så hektiskt för er. :) Det blev alldeles för mycket för våran lilla tjej som nu ligger helt utslagen i min famn... så nu ska vi flytta till sängen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0