Förberedelse inför midsommar

Imorgon bär det iväg till dalarna och min mamma! Det blir jag, Thera, Jocke och Thomas (Jockes kompis), som drar iväg. Datorn får också följa med.
 
Ska bli skönt att åka bort en stund och se något annat. Jag kommer att stanna kvar hos mamma i en vecka, få lite mammalyx.. :)  Sen kommer inte pappa hem förren på måndag och honom vill jag ju också träffa.
 
Så.. idag blir det att tvätta, packa och inhandla sånt som behövs för resan. Mamma säger att det är lika mycket mygg som i norrland (ja, dalarna ligger INTE i norrland... ni Stockholmare som läser!) :D så jag måste köpa myggnät till vagnen, så inte Thera blir uppäten! Jag ska också köpa en present till mamma.. fast jag vet inte om hon kommer att ta det som en förolämpning. :)
Hon har inte internet så hon kan förhoppningsvvis inte läsa vad jag ska köpa... nämligen en kaffebryggare!! Den som hon har är såå gammal vilket gör att kaffet smakar bläää... enligt mig! Haha. Ska jag vara där en länge tid vill jag ha gott kaffe!
(Den som läser och känner mamma får inte säga något!) ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha det var på tiden :P hoppas bara att hon kommer att använda den :P förhoppningsvis så upptäcker hon hur mycket enklare det är att göra kaffe :)Kommer upp någon dag nästa vecka, så kanske vi kan ta en promenad?

Svar: Haha! Ja eller hur!? Ja, gör det. Hade faktiskt tänkt att fråga om du ville det. :)
None None

2012-06-21 @ 11:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0