Ok... I`M BACK!

Jag är tillbaka! Jag har verkligen inte känt för att blogga.. kan inte beskriva det på något annat sätt. Men nu är jag på G igen.
 
I natt hände något otroligt! Thera sov heeela natten utan att vakna!!! Det känns som att man vunnit på triss... "Plötsligt händer det!". :D
Det händer verkligen mycket nu med henne. Det är jättekul samtidigt som det är skrämmande. Vart tar tiden vägen!? Man ser redan mindre bebisar och tänker.. Men gud har hon varit så där liten!
 
Min chef ringde också för nån vecka sedan och frågade när jag ville komma tillbaka... så jag förlängde min mammaledighet med 2 månader, så det planerade är att jag ska vara tillbaka efter årskiftet. Det är ju inte så lång tid kvar nu!
 
Thera måste ju ha en skinnjacka när hon blivit så stor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0