Nattens dröm

I natt drömde jag en dröm som jag har drömt flera gånger förut. Det händer mig väldigt ofta att jag drömmer samma drömmar och alla drömmar är i färg. Jag är oftast medveten om att jag drömmer och kan syra mina drömmar.
 
Iaf... denna dröm handlar om att jag är i en stad som ser ut som en blandning mellan London och Tallin. Jag är alltså i en stad och av någon anledning så går jag in i ett hyreshus. Det kan vara så att det är affärer på gatuplan, inte helt säker. När jag kommer in är det små gångar och smala trappor. Jag börjar gå in och upptäcker snabbt att jag inte vet hur jag ska komma ut igen. Jag fortsätter att gå... vissa rum ser ut som företag och andra ser ut som bostäder. Det finns en känsla av att jag inte borde vara där, att jag inte FÅR vara där. Jag fortsätter att gå och gå utan att hitta ut... MEN i den här drömmen i natt börjar jag att känna igen mig! Så jag vet direkt hur jag kommer ut. 
 
Någon som är drömtydare?? :D
 
(Denna bild har inget med drömmen att göra, men det ser väl ut som en dröm? Taget på Sea World i San Diego.)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0