Huva för räkningar!

Betalade en räkning på 80.000kr igår... Det var vinstskatten för försäljningen av min förra lägenhet. Känns ju så där att betala den om man säger så!
Tänk vad mycket man skulle kunna göra för de pengarna! Mina tankar skenar iväg... :D Det blir många fina skor... Haha!
Fast jag har faktiskt en bra slant över också, plus att jag lagt en massa i kontantinsats och lite till..
För pengarna som är över ska vi bland annat köpa en ny soffa. Sen kommer jag nog att spara en del, man vet aldrig vad som händer. Samtidigt känner jag att jag vill göra något för mig själv... det var ju liksom min lägenhet och det var ju jag som bodde där den största tiden. Hmmm.... får se vad jag hittar på! Kanske jag ska unna mig något när jag gått ner gravidkilona som verkar sitta som sten. :D Återkommer om det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0