Förändring?

Jag fick för mig när jag vaknade idag att jag ville förändra något... så jag kom på att jag behövde gå till frissan. Tänkte ännu mer och kom fram till att det skulle vara kul att ljusa upp håret också, har ju varit svart/mörkbrun i jag vet inte hur länge! Min vanliga hårfärg är iofs inte så ljus.. Iaf så tog jag förnuftet till fånga och bestämde att det bara skulle klippas. Men sen kom jag på att jag ville ha en frisyr också! Jag ville ha en som liknar den jag hade för två år sedan fast med mera lugg. När jag kom till salongen kände jag bara.. NEJ ! Något känns fel.. men körde ändå på planerade frisyren. Direkt efter när jag kollar mig i spegeln kändes det väldigt bra. MEN jag hann bara till bilen innan jag fattade vad jag gjort.... fy vad jag ångrar mig nu! Jag som hatar lugg ju!! :( Började tänka efter och kom fram till att det måste ha varit något annat som jag vill förändra i mitt liv.. sen har jag varit deppig hela dagen... Och klippt om luggen själv en massa ggr. Fast det är en lång lugg så det finns att ta av. Haha! Tur att jag inte kom hem som blondin iaf eller korthårig!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag tror du är jättefin i lugg! Och hår växer ut igen om man inte känner sig nöjd. Du är iallafall inte helorange som vissa andra i skallen ;-) Men G tycker det är väldigt praktiskt då det inte finns en chans att jag kommer bort i skogen!:-D
Ha en bra dag! ♥ Kram

Svar: Ja det växer väl ut... Jag har iaf vant mig lite mera nu.. Men oftasr sätts den upp med hårspännen. :D Du har ju jätte cool snygg o fin färg! Hade också velat ha nån annan färh..men måste ju bleka om jag vill bli ljusare.Hoppas vi ses i helgen!! Kraam
None None

2012-08-05 @ 14:07:44
URL: http://avell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0